文章補時點

主全職

不定时发布全职相关文

© 回忆补时
Powered by LOFTER

when you say nothing at all (一切尽在不言中)【纯爱曲】歌词10题

01-It's amazing how you can speak right to my heart 多么令人惊奇,你竟能说出我内心的话语。

02-Without saying a word you can light up the dark 不用说任何话,你就能照亮这夜空。

03-Try as I may I can never explain 我尝试着,可还是无法解释这些。

04-What I hear when you don't say a thing 每当你沉默无语时我听见的是什么。 

05-The smile on your face lets me know that you need me 是你脸上的笑容,让我明了你需要我。

06-There's a truth in your eyes saying you'll never leave me 在你眼中真实的述说着,你未曾离开我。 

07- But when you hold me near, you drown out the crowd 而每当被你拥入怀中,你的声音就是我的全部。 

08-What's been said between your heart and mine 在你与我的心中是什么一直在述说着。

09-The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall 而触碰你双手时,我已知道无论在哪里,你都将捉住坠入爱恋的我。

10-You say it best, when you say nothing at all 你说那是最好,一切尽在不言中。

评论